-jag har till och med köpt vuxenbröd"



igår vilade jag på en klippa. jag hittade den perfekta lutningen mellan gräs och sten så jag la mig där. sjukt bohemiskt gjort av mig. det var under min hemfärd från affären jag tog denna vilopaus. det var ju så overkligt varmt ute. folk hånglade i parken. jag hasade förbi dem med min alldeles för tunga matkasse och nästintill skräckinjagande uppsyn då både hår och utstyrsel fick ta hårda smällar igår. jag gick obemärkt förbi dem verkade det som.

jag tog tag i viktiga saker. jag rev köket till exempel. de kommande dagarna kommer att vara sådär störigt jobb-upptagen såatte jag har en del att stå i innan om jag någonsin ska lyckas styra upp det oändliga kaoset som råder lite överallt här hos mig. "fungerar någonting i ditt liv? Som det ska alltså?" - R i lördags efter termos-kollapsen. pah.

nu. frukost. möte. awb.


Bear In Heaven – You Do You






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0