oförklarbar bara


dagarna är märkliga. "allt flyter på" är en fras man hör onödigt ofta. vadå flyter på liksom. det gör det aldrig i mitt liv. mina dagar är märkliga. den dagen de "flyter på" är någotning gravt fel. det sitter väl förmodligen i hjärnan. man väljer det man vill se, det man vill skratta åt. det man vill bli arg över och det man vill gråta över. den man vill känna medlidande med och den man inte bryr sig om. den dagen det kvittar är en sorgens dag.

vilken fin helg det var, förresten.

fanihelvete. mina fötter känns som eld. efter elva timmar i klackiga skor och klädpyssel. imorgon är jag ledig. då ska jag till Vox och lämna tillbaka ett usb-minne som jag inte har ätit upp.


Jónsi – Go Do








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0