nämen tja bloggen. läget då.



jag insåg just att jag har så ont i fötterna så att jag får ståfräs (höll jag på att skriva) på ryggen. ståpäls. ett ord jag aldrig annars använder men i bloggsammanhang kändes det naturligt.

sitter här med ett glas vitt.
njuter av att slappna av. jag var ledig för första gången på fjorton dagar tidigare i veckan. jag tyckte att det skulle bli skönt. jag satte mig i parken, gick långa promenader, strosade runt här på söder, jodå jag strosade. det tog ett tag att komma ned i tempo men när jag insåg att jag faktiskt inte hade någon slutdestination blev jag lugn. det där fungerar i kanske en dag (helger är undantag ofc). sen äter rastlösheten upp mig. jag börjar känna mig värdelös. håret trillar av. ögonen blir röda. jag skriker i en kudde och knyter näven i fickan bland folk.

igår provjobbade jag på ett nytt ställe. mycket trevligt och jag vågar absolut inte hoppas på någonting. idag blev vi rånade. av en liga. jag blev bortfifflad. allting fångades på ett band. det såg ut som på efterlyst och jag känner mig dum när jag kollar på det. de styde mig som en marionettdocka. men jag var nog cool. förbannad. men cool. såg det ut som på bandet åtminstone.






Kommentarer
Postat av: kajsa

Vart fan jobbade du när ni blev rånade??!



(och det är Patrik som talat om för oss att HTCs telefoner har strålningsgrejen i botten och att det därav strålar bort från kroppen. Inte halvsäker källa alls, din pottsork!)

2010-05-07 @ 23:41:56
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Anonym

är detta sanning!? det är ju helt galet! hur gick du?

2010-05-08 @ 14:18:21
Postat av: fanny

jodå. jag talar sanning. ja inte så fruktansvärt roligt andra dan som rookie kanske. hur jag gick eller det? det gick väl inte jättebra. de stal våra pengar och så. idioti. men det är lugnt.

2010-05-08 @ 20:46:12
URL: http://fannyschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0