gomörrön.

 

04.40. så mycket var klockan när jag gick upp imorse. har lyssnat på visor. målat. kokat ägg.  ögonen är små och sneda. eller, mindre och snedare än vanligt.

 

igår blev vi stoppade på gatan av en kritstrecksrandig man med rosa fluga. han tyckte att min hatt var fin. för att det finns ett rosa band inuti. han frågade saker om hatten. den finns på h&m på tjejavdelningen om du vill ha en lika, sa jag. "där har dom tänkt till...!" menade han. sen fick vi en inbjudan till en ros-fest där det stod :Klädsel - rosa, miniknytkalas, och massa andra sköna grejer. jag ville gå. det ville inte mitt sällskap. han var en dåre, den där mannen. men jag gillar det.

 


Dan Auerbach – Trouble Weighs A Ton

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0