glad tjej liksom.

bästa simon fyllde år igår. grattis till dig så himla mycket. igen. med en gura under armen blir du ju liksom ultimat nu.

 

jag har levt på ägg och kaffe. det är allt jag har tid med verkar det som. känner mig lite darrig. min fina mamma skickade mat till mig. och choklad. och mitt miniatyrväxthus som jag en gång i världen hade högst upp på min önskelista, av någon anledning. där ska jag odla rädiser på den alldeles jättenybyggda balkongen som kom till typ igår (!)


en sak till. cicci & julia. fan i helvete. det är bra personer det. ibland kan jag inte fatta, men oftast gör jag nog det. och då är jag gladast i världen att ha dem runt mig mest hela tiden.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: kajsa

Bajskorv, du har fått en kalasinbjudan på FB! Kolla in dina eventinvites. Förstår duuuuuu? Kalas på söndag! Födelsedag! Jag fyller år! 22! Komsi komsi komsi min gulleplutt med rolig dialekt.

2010-05-25 @ 23:57:40
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0