C = vin.



kollar på teve. det händer inte jätteofta. det handlar om barn och vapen. kan ju bara bli bra tänker jag. käkar en choklad med polka i. och banan. och te.

stockholm är varmt och kvavt. folk har flåsat ute hela dagen. efter jobbet tog jag en paus i gamla stan med cicci och ett glas vin. det var solnedgång och sånt. ni kan ju liksom räkna ut resten. vi ville väl dö lite av awesomhet över att det kan vara så himla bra ibland. C har befunnit sig i tyskland lite för länge. enligt mig då. hon har gått på marknader och käkat hamburgare och sådär. nu är hon hemma och jag fick en souvenir ända från berlin. fina cicci.



Band – The Night They Drove Old Dixie Down




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0