vintagemässa & sömngångare.



nu har jag lämnats ensam för första gången på tre dar. julia flyttade in i fredags. jag har agerat substitutpojkvän. vi har lagat mat & tänt ljus och ätit långfrukostar med ägg te & melon. lyssnat på musik och smidit planer. idag har vi gått en långpromenad på söder. besökt vintagemässan på strand bland annat. jag köpte ett jättefint örhänge för fem kronor.
är inte det skitbilligt, så säg.

jag har redan fått två fina påskägg. på bilden ovanför ser ni. det var från julia. så fick jag ett från rickard med. versta snela.
han skulle komma på kaffe igår men blev kvar tills idag.
julia gick i sömnen inatt. det var hysteriskt roligt och vi skrattade så vi fick ont i magen. rickard blev offret och han kröp ihop & skrek som en flicka när han fick syn på en sovande, gående, stirrande julia mitt i natten.
erkänn bra första intryck liksom.

vi håller på med ett litet projekt nu. vi har pysslat med detta i helgen.
vänta lite, så tror jag att jag kanske kan visa er imorgon.




Dent May – Meet Me In The Garden


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag är sämst i världen på att höra av mig. Så ofta får man höra av sig till mig om man vill ses. För det är så lätt att jag fladdrar iväg och gör annat i en vecka. eller månad. och glömmer vänner. Hemskt men sant. Men ja, fikakakatesnart. SNART.

Jag blir borta i en vecka ungefär. Ska äta ägg och åka skidor, leka i snön och få fräknar. Men sen är jag tillbaka i staden och tar hand om butiken i två veckor och är ansvarsfull och duktig. Okidoki?

Puss

2010-03-28 @ 23:22:25
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Natta

hihi tack (: jaaa. hör av dig dirr när du är hemma!<3

2010-03-29 @ 11:48:38
URL: http://nathalya.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha guuud vad jag skrattade. du är så himla bra på att återge såna där storys också! kissade nästan på mig!



<3

2010-03-30 @ 00:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0