topshop & smygvideo.




haha. fattar om ni är trötta på diverse webbisar. provade en "ny" awesome inställning. under mitt samtal med madicks. har för övrigt skrattat ihjäl mig precis för en liten stund sen. upptäckte en video som jag och madicken har spelat in utan att veta om det, när vi lyssnar på disneysoundtracks. och dricker vin. det är helt absurt att se sig själv på det viset. lite slirig. och dialekten, herregud, dialekten!
jag spelade upp den för henne över luren. hon dog lite hon också. vi måste skärpa till vårt umgänge lite tror jag bestämt. inte bara mima till disney & posa mms-bilder till diverse karlar. typ lars.
men det är kul att se hur vi i cirka tretti sekunder sitter och håller en bestämd pose framför en mobilkamera, under extrem koncentration och vi är givetvis helt knäpptysta, för att sedan återgå till att köra diverse sketcher.  när scar ska döda mofasa, är en klar favorit.



jag har precis kommit hem från topshop. jag åt melon och kollade på vårkläder. cicci fick ett brunt läppglans i sin goodiebag. & julia en bok som hon redan hade läst.
kvällens samtalsämnen har i huvudsak handlat om olika obehagliga kroppsfenomen (typ sånt man kan trycka ut OCH som man helt enkelt inte får inte söka på på youtube) samt djur. mest kaniner. julia har haft jättemånga. men jag klår nog henne i antal gnagar-husdjur ändå.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0