cheers.





jag håller på att tappa rösten.
har en sexig (nat) whiskeystämma och när jag talat en längre stund förvandlas plötsligt orden till väsande ljud och detta gör mig mycket ledsen.
så nu har jag infört pratförbud resten av dagen och ni som känner mig kanske tycker att det kan ses som en tämligen omöjlig uppgift.
min ständiga sällskapsjuka är ett stort hinder och luren brukar vara min bästa vän när jag inte har någon tjomme här jag kan orda med, men inte idag.
idag är det jag, glassen & vaniljteet som ska hänga.
så, i nuläget är jag alltså både sjuk & fattig.
vilken oslagbar kombo ändå.

msn kanske är en lösning?
använder någon msn fortfarande?
fungerar det på samma sätt som förr?
sist jag var inne blev jag fett förvirrad och kunde inte
riktigt skicka iväg bilden som var det faktum att jag från första början loggade in.

äh.

jag hänger med mig själv.
kan ju inte vara så farligt.
kanske kan måla lite.
ja! det ska jag fan göra.
sen.
när jag ätit klart min glass.










Kommentarer
Postat av: julia

jag diggar din sexy voice.

2010-03-07 @ 18:56:52
URL: http://blogg.vk.se/julia
Postat av: Anonym

Tack för sängplats, glass och telefon! Krya=)

2010-03-07 @ 19:07:18
Postat av: fansi

tack julia. jag diggar dina säxy flätor.



lugnt (: hoppas allt gick bra, haha.



2010-03-08 @ 21:07:42
URL: http://fannyschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0