äsch.




lite bilder från i torsdags. vox. gamla stan. line & insektsklubbor. det finns thailändsk mat i mitt kylskåp. från den lilla gula kiosken . som alltid spelar för hög thailändsk popmusik som man inte kan låta bli att dansa till. helgen har varit bra. alltid lika bra med helg.
fredagslandet sverige. liksom.
jag har kommit till insikt (uttjatat intryck) med någonting som jag kom på för längesen egentligen. jag vill slussa ut mig själv från den stora familjen samhället (rebellisk tjej 2010). på riktigt alltså. jag måste det.

det är söndagen den 21 mars 2010 idag.
det är inte bara den dagen min mamma fyller år (grattis igen).
det här är en stor dag för mig mina vänner.
söndagen den tjugoförsta mars tvåtusentio.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0