snabbvisit i hässelby.



mene jaha. världens snabbaste fredag. idag har jag och C varit på tunnelbaneroadtripp. till hässelby strand. det var långt dit så vi fick öppna chipspåsen på vägen. som nödproviant. det skulle grillas. men varken jag eller cicci är särskilt snabba i vändningarna har vi ännu en gång fått konstaterat för oss. våra majskolvar förblev i vakuumförpackningen. jag kompenserade aldrig mattias för diverse visakort som i ett ultimat misstag gled ur mina händer och utan en ljud slank mellan golvspringorna och vidare ner i vattnet. hej samvetet liksom.

jag har jobbat. och inte sovit. mina ögon är röda och jag är onormalt piggtrött. nivet känslan. den är liksom hyper. kaffekänsla. typiskt att det är fredag och jag är seg. vardagar är min grej tror jag bestämt.

bilderna är bara random gamla. kameran ligger i lä.

Antony & The Johnsons – Her Eyes Are Underneath The Ground






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0