orkade inte ändra rubriktexten heller.




jag har drömt mycket inatt.
en sak som jag kom på imorse, är att jag ofta drömmer om mina fåglar.
jag har inte kvar dem längre, men när jag var liten hade jag åtta fåglar som var bara mina.
de var gröna gula blå och vita och det var jag som lärde dem att flyga.
och så återkommer de om nätterna. alla åtta.


jaja.
solen skiner och det är farligt kallt ute.
gårdagen var typ görmysig och det här är en bra morgon. (okej, förmiddag) 
mitt sovasällskap har precis åkt hem och ikväll ska vi dricka öl.
det blir nog trevligt.

alltså. jag är så jävla nyfiken på mina grannar. de som sjunger. och låter jättemycket. jämt.
men det gör liksom ingenting.
jag vill bara veta hur dom ser ut.



nu ska jag ut.

ciao.




Otis redding - These arms of mine








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0