rebelyell.




jag&lisa har utbytt våra tankar och funderingar över en kaffe/te på götgatan.
karlar & skägg.
musik-idioter & backstabbers.
insikter & fördomar.

jag har fyllt min promenadkvot & unnar mig ännu en vaniljbulle.
imorgon ska jag & rickard svänga på schtan eller något annat
trevligt & jag är glad i hjärtat för att två av mina favvo-killar befinner sig i stan.
min allra mysigaste, mest trofasta & faktiskt den enda blondinen som jag tycker är riktigt söt delar nämligen lägenhet med mig i veckan.
rocky ofc.

nu har det fastnat ett litet pärlsocker i min mellanslagstagent.
undrar hur mycket mat det finns i min dator egentligen.













Kommentarer
Postat av: kajsa

men ja råh!

2010-01-20 @ 00:46:53
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Natta

o, ja. jag är väl också liite söt åtminstoone. hi.

2010-01-20 @ 02:14:22
URL: http://nathalya.blogg.se/
Postat av: fanny

okejrå. men jag tänkte ju på blondin-killar jue.



:)

2010-01-20 @ 12:29:33
URL: http://fannyschultz.blogg.se/
Postat av: Jennifer Olsson

hej, jag var bara tvungen att kommentera, gled runt på folks bloggar så såg jag ditt halsband.

Jag har ett exakt likadant. Jag blev helt "till mig" för jag har fått den av min mamma som hon hade när hon var ung.

vart kommer ditt ifrån?

ha det fint:)

2010-01-27 @ 23:21:20
Postat av: Anonym

Jennifer: det är min farmors halsband som hon haft någon gång i tiden :)



Detsamma!

2010-01-28 @ 12:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0