guldknappar & hår i ansiktet.




idag har jag fan befunnit mig i stockholms alla stadsdelar.
och GÅTT därimellan att tillägga.
dagen började fint med sushi-lunch med papi & en syster.
med de 11 stycken bitarna fint placerade i kistan har jag sedan löpt runt med cicci på jakt efter ett par lappade h&m-braller.
she didn't find em heller för den delen.
sen espresso i slussen & sågning av guldbagge-galan.
usch vad tråkig & enformig & förutsägbar den var iår.
johan glans skötte sig fint som vanligt men å.
män som hatar kvinnor, största  överskattade hajpen i år (och förra med för den delen).
& jag tycker fan att kvinnliga komiker är trista och det med risk att få ett feminist-skott i nacken.



meeeen.
skitsamma.
kaffe&glass nu tror jag.








Kommentarer
Postat av: Pania

men mums vad snyggt!

2010-01-28 @ 13:12:23
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0