fo sho.




kan bli så att jag har lite träningsvärk i benen imorgon för visst fan var det mjölksyra jag kände när jag kutade mellan söder & stan, i trappor och backar, på kullersten is och slask i jakten på lycka.
nästan åtminstone. med lycka menar jag piffiga, mysiga, tuffa ting att pryda lägenheten med.
allt jag kom hem med var ett diskställ i stål.
& en snickers.

grejt.

någon sjunger högt & vackert i lägenheten ovan & det gör mig nästan lika glad som när vi hamnade i en lejonkungen-musikal i en tunnelbanevagn klockan fem en slirig söndagsmorgon.


nu kokar jag pasta & spelar peppig musik
för ikväll spelar miike snow skivor på strand & vi är givna svirare.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0