pass




ligger & funderar lite.
de finns ju de som säger cirkus. istället för cirka. eller cirka gurka.
de som säger "som man bäddar får man ligga" och sen ett underliggande tummen upp på det.
eller de som säger "vad var det jag sa" och sen försöker se snälla ut.
de som överanvänder ordet dock.
som säger "Aftonblaskan".
de som säger "det knullar i mun". när någonting smakar bra.
eller de som känner sig klyvda. och inte kluvna.
"jag la den där bara" om någonting tappats.
klämkäcka kommentarer överhuvudtaget.

jag vet inte.
det är en last jag har.
att jag placerar de personerna i ett litet ofrivilligt fack.
för jag vill inte döma.
och jag är inte bättre själv.
men ni fattar vad jag menar. visst.
de är... lite, osköna.


äh. jag vet inte.
nåt jag tänkte på bara.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0