fredag och lite sånt.




nu har jag precis sladdat hem från ett litet möte med en peter på Vox i gamla schtan.
slirade runt på deras kontor som en knodd i en godiskiosk bland tuffa skor & fräna clothings.
vi får se vart det bär av.

just nu lyssnar jag på mäktig musik som soundtrack i min färd att få fredags-fint i lägenheten.
Pocahontas-soundtracken för att vara specifik.
spotify är guds verk.
men. blev mäkta besviken att inte "färger i en vind" fanns på svenska.
blir sprittig i kroppen och VILL VA Pocahontas och springa på gömda stigar & prata med träd.
en liten flykt från betongråtte-verkligheten som jag sa till rickard som i sin tur tycker att jag är en tönt.
mään jag är beredd att hålla med där.




äh. nu måste jag kirra klart tills cilla kommer & ska få min prizent.
håhå.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0