med bråtenluft i lungorna.




alltså.
det är typ ett drömlandskap utanför mitt fönster idag.
solen har nog aldrig lyst så skarpt och snön är fanimej lite extra vit idag.
meeen kameran är så paj som den bara kan bli & det känns som ett hån mot moder natur att dokumentera denna underbara dag med mobilkamera-kvalle.
såatte..



gårkvällen var svintrevlig och jag åkte runt till mina homies och träffade också folk jag inte sett på hurlängesomhelst.

nu har jag precis hängt på schtan & diverse.
och om tip en minut ska jag skjutsa mami & sen återuppliva fräknarna lite.
bra så.
bra helg.




the marvells - for sentimental reasons


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag är glad att det är vi igen. Det känns bra. Känns rätt. hahahah

Ta med atom-gotte till sthlm!!!!!!!!!!!! (!)

2010-02-13 @ 18:02:43
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0