:)




precis just nu ligger jag i min säng i mitt flickerum på stinavägen.
rött tak & heltäckningsmatta.
en glad hamster på golvet och aningen för många skor i garderoben.
studentmössa och fönsterfärg.
oanvända kläder & stora örhängen. 


en kexchoklad tjockare i väntan på orken att duscha (hah, jag orkar fan aldrig duscha. hur fräsch är jag liks).
gorillaz på spotify.
upptäckte nyss att jag legat och slajdat på min hudlotiontub i typ en halvtimme.
najz.

NU ska jag faktiskt tvätta håret & sånt trist med tillhörande fix.
ikväll tar jag bilen och parerar snövallar och isfläckar
 för att uppdatera mig om saknade vänners hälsotillstånd.


ha en kickass fredag ni mä.










gorillaz - feel good inc









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0