pälla det hära.




jaopp.
vad fan gör man.
när alla affärer har lyckats stänga innan jag & mitt sockerberoende lyckats ta oss från soffan.
vad gör man då.
och ja. posebilder är det enda jag orkar fota f.t.


min kurs jag skulle gå imorn blev inställd.
min andra kurs som börjar nästa vecka hoppade jag av i sista stund.
tror jag.
fattade inte riktigt hur jag skulle göra.
jag blir varken dramaturg eller illustratör.
inte tv-producent eller djurskötare.
inte nu i varje fall.
för jag kan inte bestämma mig och om kurserna ska hålla på att ställas in och krångla då är det fan högre makter som talar för att jag ska pyssla med annat.



jag hatar att vara tjugi.
jag älskar att vara tjugi.









Kommentarer
Postat av: lisa

men jag kommer upp nästa vecka. så då ses vi ju!

haha fanny. men det är bra.. så du hänger med och fattar vem/vilka jag pratar om ;) så kan vi även skvallra extra mycket om det nästa gång vi ses. wiho. Puss

2010-02-03 @ 15:15:02
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0