nytänk.



det blev inga spel igår.
vad hände liksom.
blev lite rövin, chips, diverse häng & "intressanta" samtalsämnen istället.
väldigt roligt att träffa simon.
tycker att det är dags att han lämnar skogen & flyttar hit istället.

druckit lite för mycket kaffe nu.
frukosten får vänta.
min kropp är liksom inte helt okej & då är den obefintliga matlusten ett faktum.
känner mig fett blåst.
vet egentligen inte varför, men att förvånadskänslan
 inte finns där tar jag som någon form av kryptiskt tecken.
 känslan av att inte förstå är så förbenat jobbig.
men tänk, vad jobbigt det skulle vara, att alltid komma på allting i efterhand.
när skadan är så skedd som den kan bli.
& då jag talar inte om mig.
men varför jag, bara?

förstöör - som farbror barbro skulle säga.


nu ska jag göra mig iordning.
dejt på mariatorget/rival.
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0