man ba liksom.



öh. jag har liksom ingen fritid helt plötsligt.
dagen har varit sjukligt lång men jag är inte särskilt trött.
nuförtin promenerar jag ju över allt och de dagliga promenaderna leder nuförtiden till gamla stan, som visserligen bara tar en kvart att gå, men jag känner mig hurtig ändå.

idag har jag lärt mig hur man sköter en webshop (höh, tog inte ens i lite).

så har jag redigerat produktbilder & imorgon ska jag och line fotografera och stajla hela dagen.
svinkul.
sedan, inte att förglömma, påbörjade jag min nya kurs idag.
grafisk design heter den och den första uppgiften vi fick var att vi skulle skriva/rita ned det första intrycket vi fått av varandra & då blev jag liknad både pocahontas & en lynx (lokatt, om man inte har latin-skills)
HAH! 
okej att jag vet om att jag har sneda ögon men kom igen.
men pocahontas gillar jag ju så dä ä liksom lugnt.

imorn bär det förmodligen av till skogën.
saknar mamma & rocky.
atom-gotte & mat.
malin saknar jag väldigt mycket.
och simon såklart.
och linnea.
och natta och så jävla mycket vidare.




Kommentarer
Postat av: lisa

woho, så du kommer hit i helgen alltså? :D då kan vi göra sällis tillbaka sen, you and me. poss

2010-02-11 @ 00:16:52
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0