berg&dalvana (hah. ett kentcitat drar jag till med)



it's a freakin storm outside.
men jag börjar vänja mig.
känns lite som om det alltid kommer att vara såhär liksom.

självdiciplin bor inte i mig.
inte när det gäller NÅT.
det är fan helt sjukt i huvet.
nu ligger jag här och käkar choklad. igen.
jag som skulle bli supersmal till sommaren hade jag tänkt (höh)
nöter paradise hotel-avsnitt, maj gard.
jag springer ju tamejfan in i de små liven var och varann dag.
och eftersom jag verkade vara den enda som inte sett ett jävla avsnitt & därmed blivit utslussad ur samhället kände jag mig faktiskt tvungen.
nu är jag dö-fast.
vem fan tror rami att han är?
är jackie smart eller dum?
cimon är fan rätt söt.
 vad god mat de verkar få hela tiden.


nu ska vi se.
jo just det.
jag ska visst gå kursen som börjar nästa vecka.
det blir nog bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0