rat.

 

 

jaja. jagvet. webbkamerafoton och allt det där. sista rå. på ett tag.

 

jag har färgat håret. typ råttfärgat. sandré som folk säger. om de saknar självdistans. ingen har sagt att det är snyggt. eller jo, cicci sa väl det. men hon måste ju säga det eftersom vi skulle åka bil tillsammans i typ en timme och det skulle bli konstig stämning om hon inte sa nåt. men ingen annan. de bara konstaterar "du har färgat håret" jag svarar ja och sen börjar de prata om någonting annat.

men jag gillar det. färgen alltså. att det är allt lite grått liksom. gillar inte alls färgat-färgat hår omnifattar.

anledningen till att jag sitter här och försvarar kulören mitt hår har antagit är för att jag är dödsjuk. min kära redibyx-far är här och målar och jag är inklämd i ett hörn i min säng. samtidigt väntar jag på tvätten.

roligt å roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0