allt är bättre än vila.



idag var vi ute på djurgårn med björns gamla volvo. den är till salu om ni är intresserade.

jag är fortfarande ett festivaloffer trots att jag varken tältade i monsunregn eller blev alkoholförgiftad. halsmandlarna har fått ta hårda smällar och idag fick jag en tablett av min kollega max. här får du, sa han vänligt. efter att jag stoppat den i munnen säger han att han inte vågat prova själv eftersom den inte riktigt var laglig i sverige. åhå spännande hinner jag tänka innan munnen domnar bort helt och hållet. tandkött tunga hals. pratar lite och åstadkommer endast ett sludder. imorgon ska jag få polsk dundermedicin av min shif. inte heller den laglig i sverige. det är liksom lite bättre än att sjukskriva sig.

philadelphiamacka och rolling stones på hornsgatan förutom allt det där.



Tom Waits – I Hope That I Don't Fall In Love With You





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0