vill köpa några timmar till.


helgen har varit fin. och snabb. i lördags vaknade jag outsövd. trots att jag fetsoftade hela fredagen.
nej, den här gången var det inte ute-svir och hög musik som var boven till min sömnlöshet, utan en misstänkt fönstertittare. Ich promise. nu för tiden är det lätt att titta in genom mitt fönster. för det står nämligen en jävla byggställning där som gör det superenkelt för diverse fönstergluggare/kåkfarare/våldtäktsmän att ta sig in till mig när jag ligger och sover (ingen uppmaning). klockan tre somnade jag av misstag i min vaktposition i soffan.

jag gick till vox i lördags klockan tre. på dagen alltså. efter lite häng i butiken med olika sköningar blev jag kvar där hela kvällen. nästan. peter bjöd på mat på en irländsk pub sen gick jag och julia och cicci och ciccis vän och satte oss i showroomet med musik och lite öl. kåken en sväng för att sedan tuba hem koka det obligatoriska kaffet. det är det bästa efter en kväll på stan. nattkaffet ba.


Radio Moscow – Frustrating Sound



promenad och dusch. avokado och sömn. hårt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0