hej photoshop.



öhm. sådär. nu har jag påskat klart. och nu ska jag leva på vatten i åtminstone en vecka. eller göra en tarmrensning av något slag. i familjen schultz äter man mycket. gärna hela tiden. mamma har en förmåga att göda både djur och människor. i positiv bemärkelse givetvis. nu har jag lagrat så jag kan överleva om en mindre svältkatastrof/istid skulle inträffa.

skogen var bra. jag klarade mig med nöd & näppe. det är mycket drama i karlskoga. jag har sugit åt mig skvaller & skandaler så det räcker ett tag nu. svartsjuka & efterfester. skratt vänner hund & stinavägen. även om jag har haft ett par härjiga/mysiga/skrattiga-dagar, så är jag mycket nöjd med att vara tillbaka på lundagatan.
nu kan jag slappna av.

det finaste är i allafall att Malins pojkvän Nick's sjukhusvän Göran hade opererat in en peace-maker i hjärtat hans. vilken jävla grej liksom.

helgens sämsta måste väl vara fartkamerahelvetet på degerforsvägen i alla fall. oftast är det fint att ha en pappa som jobbar med att testa bilar men i det anseendet var det inget roligt. alls. åker helst fast i min egen bil liksom. om jag nu måste det alltså.


cicci och jag tripade till stockholm idag. gammal Kent ur högtalarna. högläsning ur aftonbladet. paus på mcdonalds. helgredovisning och ältning. nu sitter jag i soffan med "fantastiska" arn på tevi. funderar på att koka te. ta en mackjävel kanske. nä vatten var det, ja.

ha ett fint kvel.




Antony & The Johnsons – Hope There's Someone






Kommentarer
Postat av: lisa

BRA bild. bra skrivet. bra låt. löööv jåår blögg F.

2010-04-05 @ 23:53:28
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: fansi

å tack. du är fin lisa_häst.

ses soon hjärtat mitt :)

2010-04-06 @ 08:22:15
URL: http://fannyschultz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin bild fanny! håller med lisa, din blogg är awesome :P

2010-04-06 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0