än tänke bärä.





söndagar är fan de bästa dagarna. igår gick jag genom ett soligt södermalm till julia. hon har en ny pärla på gullmarsplan. vi åt glass. jag har hittat ben&jerrys-glassar för sex ynkliga kronor stycket. så jag köpte med mig fyra stycken så vi kunde tröstäta lite. eller jag sympati-tröståt mest men det gör inte riktigt någonting. vi kollade på gossipgirl och provade kläder och sånt brudigt. men vi kommer undan med det eftersom julia talar norrländska och snusar och jag inte är särskilt brudig " i mig själv" såattsäga. vi hängde på hennes balkong. luften var ju sådär krispig igår. jag älskar när den är det men ännu mer att dela med mig av den frasen till diverse vår-trånare. "nejmen, guu va krispig luften är idag Anna-Karin! (påhittat namn)" bara; mmmvisst, görkrispig. man får värsta responsen. prova själva. alla tror att de vet vad krispig luft innebär även om det är helt ologiskt. som om någon skulle säga att luften är 'spänstig' typ.


ursäkta för kursivtexten. var inte alls meningen. och nu går det inte att ändra. såatte...







Kommentarer
Postat av: Catrin

"sånt brudigt. men vi kommer undan med det eftersom julia talar norrländska och snusar och jag inte är särskilt brudig" Haha jag skrattar högt för mig själv. Skojsigt!

2010-04-13 @ 16:25:12
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0