klad päsk.



hos björn. igår. han har ett rockabillyhem. väldigt retro. och med en väldigt feminin damm i vardagsrummet.

nackskott på mig. I know. Ikväll får den "vanliga" kameran hänga med. har glömt den lite på senaste tiden.

åkte hem i onsdags. hade avslutning på kulturama. svirade hem till skogen. stannade i arboga och hämtade upp en till bil. det var skönt. vi åkte på led med walkietalkies. lyssnade på rock och körde i tjock dimma. jag tänker bra i bilen.

hemma. rocky kärek och mat. det är som ett hotell. mamma lagar mat. godiset dyker upp i "godislådan" likt magi. lite som pojken med guldbyxorna bara att det här är en låda som fylls med guldnougat hela tiden (hurmångasomhelst också!)

torsdagen kom mina tvillingar hit. vi skrattade och pratade. mycket minnen såklart. cräshade malins plejs. det var najs. hoffmaestro sen. det var mycket folk och vi hade det roligt. dans & härj & möte med gamla vänner och ovänner.

blev någon form av efterfest kvar på hotellet. biljardbord och sånt. jag deltog inte. för ibland när jag deltar och det är karlar involverade så blir det inget bra. för jag kan inga regler och vissa verkar tycka att det är skitviktigt.
men det var kul.

nog om det.



glad påsk!







Kommentarer
Postat av: lisa

alltid kul att träffa dig också fannygull <3

2010-04-05 @ 02:16:35
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0