sundaylove.





med galenskap i blicken.


efter att ha varit hemma och kurerat mig
i cirka två dagar hade jag en hemsk överskottsenergi i min kropp igår.
verkligen pisstråkigt att inte göra någonting på så länge.
lördagen var väl ganska fantastisk rolig tycker jag.
cicci gled hit och vi delade en flaska vin för att sedan glida ut i stockholmsnatten.
började med att hälsa på jessica på klubben där hon är värdinna.
svirade vidare till kåken.
vi försökte se vårt sötaste ut och det fungerade
alldeles utmärkt så vi fick gå före i kön och utan lösen.
vidare till east.
sedan hem till sängen.

cicci är påväg hit nu och vi ska kolla på tevi & mysa
och äta chips.




Kommentarer
Postat av: Madicken

Allt bra idag? :)

Ha en fin måndag!

2009-11-23 @ 10:56:53
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0