bilden har ingenting med texten att göra.


sweetTorun & fansy.

jag & madicken har ju rätt ofta (varje dag, minst en och en halv timme)
intressanta (kan diskuteras) samtal över luren.
igår talade vi känslor och känslomänniskor.
hon är en sådan.
jag är en sådan.
mina känslor ligger alltid på ytan.
lätt-tillgängliga som fan.
jag har alltid lätt till gråt. jag kan börja tjuta för precis vad som helst.
jag har lätt för att bli arg.
gör någon en rolig grimage kan jag i nästa sekund brista ut i skrattattack.
jag är jättelättskrämd och spattig om oväntade saker inträffar.
det må vara jobbigt ofta.

ändå hoppas jag att det alltid kommer att vara så här.
jag upptäckte idag vad läskigt det är med människor vars känslor är isolerade av bitterhet.
aldrig på riktigt glad.
aldrig på riktigt ledsen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0