vitaminewater.


vi gick raka vägen till matrummet. ofcourse.


koola dansare. väldigt hett.


kajsi & fanni.


vi skrev & ritade fint med kritor på en jättevägg.


dessa fick jag i min "goodiebag". + ett äpple men det hann jag äta upp.

var på en grym fest igår.
awesoma dj's & häftiga dansare.
karaoke & drinkbiljetter.
moneybrother, thomas rusiak & howlin pelle.
hubba bubba & hanky panky.
asiatiskt & minahamburgare.

sorry again för mobilbilderna men what to do liksom.
kan ju inte släpa med system-klossen över allt.





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tyckte om att gå på kalas med dig. Det måste vi göra fler gånger. Men först tycker jag att vi ska ha en av våra 'temakvällar'. Vilket kör vi på imorgon, fredag? Mys&Massage, Mys&Vin, Mys&Salsa, Mys&Film, Mys&Pyssel eller Mys&Julmys?

Pousseliii!

2009-12-18 @ 00:20:32
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0