klockan är ETT på en fredag & jag ska sova. kul tjej.



jag.är.så.jävla.trött.
jag har inte hunnit nåt den här veckan.
syrran kommer imorgon & jag har varken hunnit bädda en säng eller köpa filmjölk.
åh.

hur som.
hängde med leif pagrotsky lidag.
eller "leffe" som jag numera kallar honom.
han visade sina privata mobilbilder som "inte fick hamna på aftonbladet", kikade igenom hans facebook & talade om diverse resor.
han hade varit på Metropia i Venedig & visade en bild på honom & hästmannen.
han mms:ade en bild som jag först tänkte lägga upp här men kom på att det kanske inte var någon bra idé.
vi ska ses imorn igen!
gamle leffe.

kajsa jag & cicci har haft "salsamys".
det är alltså den typen av salsa man doppar chips i, inte den sensuella dansen.
om ni undrade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0