sen när jag vaknar kan väl snön vara borta.




håhå.
jag lyssnar på julig musik & käkar ägg.
vad är maxintaget egentligen?
jag har slukat fyra.
men det är lugnt, jag äter inte kött så jag ligger nog rätt kasst till proteinmässigt.

har jobbat till nio ungifär sen pulsade kajsa & jag hem i snörusket.
jag älskar att dagarna fram till söndag kommer jag att jobba på en fluffig rosa heltäckningsmatta, med tillhörande giganter till rosa kuddar, bra musik & även livemusik från bland annat miss li.

nu ska jag fan sova.









Kommentarer
Postat av: kajsa

min söta fisk,

noppiga tröjor är inget vi vill ha men på 70-tals flörtande woodstocktjejer är det ju bara ett måste!



För övrigt är jag så himlans glad att jag jobbar med dig. Jag blir glad av det. Glad och på gott humör. Det är fiiiiint.

xoxo

2009-12-15 @ 23:40:59
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0