it's all about the symmetry.



imorse - anlände trött som ett as till vårt musikdunkade kontor.
slog mig ner bakom de dekorerade glasdörrarna.
snickers till frukost.
iklädd stickad mössa i ett vekt försök att dölja morgonbarret.
 en kaffe på det. blev människa igen.

idag
- efter inställt idolgenrep tog jag och kajsa på oss den fantastiska uppgiften att organisera förvaringförrådet (det var roligare än det låter. lite.)
efter skaldjursföda (höll jag på att skriva),
räksallad & foccatia styrde vi upp den mest awesoma uppstyrningen någonsin.


i eftermiddag - gick hem efter att ha parkerat bilen (monstret) och kurade ner mig i sängen.

allt som fattades var choklad.
vad tror ni hände.
lyxnougat, ananas + finglass anländer till mitt förfogande.
utan att jag bad om det.
tack för det liksom.

nu - jag trodde verkligen att jag var outtröttlig. jag brukade skryta lite om det ibland.
tills jag fick mitt nya jobb.
VAD la jag min energi på innan.
är en fråga man kan ställa sig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0