charlestown.



jag har jobbat som en toka.
de få timmarna jag har haft till fritid har jag försökt
 pyssla klart mina julklappar på, detta har jag dock mestadels fått göra nattetid.
har varit på ett veckoevent med kajsa och vi har jobbat ungifär precis hela tiden.
det var alltså min helt sanna ursäkt till fasansfullt kasst bloggeri.

idag åkte jag systeryster & cilla hem till skogen.
till paj & pepparkakor.
julpynt & lussebullar.
till mitt röda lilla hus på stinavägen.
hund och hamster, mamma och pappa.

det var längesen jag var hemma.

imorgon ska jag gå lite på stan.

men nu ska jag bara vara lite.



miike snow - animal




Kommentarer
Postat av: lisa

vad härligt att ha dig/er hemma i skogarna igen :)

2009-12-22 @ 00:31:57
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0